Om oss

Nicoline Krulle heter jag som driver Edets Hundskola och har med över 20 år av passion och dedikation för hundar, blivit en ledande expert inom hundträning och problemlösning.

Min resa började redan i barndomen på ett hunddagis som drevs av min mor. Där lärde jag mig att förstå och älska hundars unika personligheter och behov.

Efter att ha coachat problemhundar i över 6 år och arbetat som hundinstruktör i lika många år, fick jag möjligheten att resa till Tyskland för att kvalitetssäkra bombhundar och vägglussökhundar på Frankfurts flygplats.

Där byggde jag på min expertis inom bl.a. vägglussök, och år 2017 blev jag Nordens första certifierare av vägglussöksekipage.

Min utbildning började på Forshaga Akademin och därefter har min erfarenhet gett mig de verktyg jag behöver för att förstå och lösa även de mest komplexa beteendeproblemen hos våra fyrbenta vänner.

Genom att driva hunddagis och hundpensionat har jag samlat på mig en djup förståelse för olika hundars behov och beteenden.

Jag brinner för att skapa en trygg och positiv atmosfär där både hundar och deras ägare kan trivas och utvecklas.

Med en kombination av professionalism och värme strävar jag efter att inte bara lösa problemen utan också att stärka bandet mellan hund och ägare.

Jag ser fram emot att få vara din partner på resan mot ett lyckligt och harmoniskt liv tillsammans med din fyrfota vän!